Entry for March 16, 2009 Sex and the city no.2


„Sa te f_t!”

Romanii fac diferenţe clare intre sex, dragoste şi f_tai. Adică una-i una şi nu-i alta, ma-ntelegi. Nu pot coexista în acelaşi timp şi în acelaşi pat. Ti se explica asta de la vârste destul de fragede ca sa-ntelegi ca nu-i rost de ceva tenderness după şi sa nu-l plictiseşti cumva cu cereri d-astea; faptul ca aţi făcut schimb de ceva năduşeli nu-ţi da dreptul sa speri, Doamne fereşte! la o continuare. De când mi-am început viata sexuala, n-am înţeles totuşi când anume se face dragoste; cu celelalte doua categorii m-am lămurit, sunt cele mai cerute. In ultima mea excursie la Paris am discutat subiectul asta cu unii de pe acolo; încetăţeniţi în marele oraş de foarte mult timp. Ei mi-au zis pe un ton cam dezaprobator, ca pe acolo nu se mai vorbeşte (şi nu se face) de muuultisor asa. Cică franţuzii ăştia au renunţat la partea cu „f_taiul” şi cu „doar sex” pentru ca îşi respecta viata intima şi sentimentele, emoţiile. Cu alte cuvinte cauta dragostea pana şi în pat … Acu, nu zic, or mai fi rămas câţiva de prăsilă cu care sa practici sporturi din astea, am însă o vaga bănuială ca multi dintre ei se trag de pe aici, din părţile noastre balcanice. Cat am stat la Paris m-am distanţat sufleteşte de tehnica asta de separaţie; ba chiar am privit-o prin şi cu ochii lor: ca fiind expresia unei mentalităţi cam brute şi lipsite de educaţie şi rafinament. Mi-a trecut urgent cum ajuns în ţară. Aici tot fetele noastre-s cele mai bengoase: „baaa, femei ca-n România nu mai găseşti, ba!” iar bărbaţii tot mai cred ca a lor e a’ mai mare. Acuma nah, ce sa le zici? Ca ai mai văzut altele şi prin alte părţi … la fel?

Fiecare se lauda cu ce poate şi după propriul sistem de valori. Daca toată viata n-ai privit decât în jos crezând ca-ntre picioare sta tot centrul Universului … ei bine, n-o sa înţelegi nimic nici acum, citind aceasta postare.

Lasă un răspuns

