Imi plac fluturii …


Entry for March 07, 2009

… am și eu câțiva prin cap. Îmi coboară prin stomac câteodată, din păcate prea rar pentru ce vreau eu. De asta zic ca am câțiva prin cap, întotdeauna găsesc un motiv de nemulțumire. De exemplu ca nu ii simt prin stomac mai des. Merg de cele mai multe ori împotriva curentului și nu-mi plac clișeele. Tocmai acum când abunda și sunt la moda. Am pretenții când trendu’ e sa n-ai; sa fie si sa faci totul cât mai ușor, superficial și basic.

Am fluturi de o anumita culoare; întotdeauna alta decât cea care se poarta. Daca turma zice hăis, eu zic cea. Asta ma izolează câteodată și ma scoate în evidenta. Nu neapărat în evidenta buna pentru toti.

Cum ziceam, îmi plac fluturii … Cat mai mulți. Am văzut o data, într-un sfârșit de primăvară, undeva prin țară, o furtuna de fluturi. Mi s-a părut frumos și magic, ca în povesti … Ce n-as da sa-i mai vad o data …

Lasă un răspuns

