Un homme et une femme


Un homme et une femme*

De 1 Martie îmi doresc sa-mi trăiesc de-acum viaţa ca-n filme. Sa întâlnesc pur şi simplu un om care sa-mi placa. Sa nu fie cu fulgere şi atacuri de cord; nu, nu vreau asta neapărat. Pur si simplu sa ma trezesc ca-mi place. Sa avem incertitudini, dubii dar sa nu fie perpetue. Incertitudinea perpetua e nesărată, inodora, incolora. Cea mai faina incertitudine e aia ce se termina la un moment dat.

Sa avem amintiri … normal, dar sa le mai dam deoparte. Sa greşim dar apoi sa ne dam seama c-am fost prosti. Sa ne simţim lezaţi sau inconfortabil dar sa trecem peste asta. Eu sa-i dam tam nesam un esemes cu „te iubesc” şi el sa dea fuga, val vârtej, sa ma vadă. Sa conducă toată noaptea pe ploaie şi pe ceata.

Sa ne facem scenarii care nu se îndeplinesc, dar pana la urma sa ne descurcam mai bine în realitate. Sa avem fiecare sensibilităţile noastre dar sa fim vii, sa trăim nu sa zacem. Sa n-avem spiritele amorţite şi îmbătrânite înainte de vreme, chiar dacă asta o sa mai provoace şi scântei din când în când. Sa ne agăţăm de povestea noastră cum ne agăţăm acum de primăvară, fără sa devenim sufocanţi. Sa aşteptăm căldura verii pentru asta. Sa luam anotimpurile pe rând şi sa ne placa toate.

Pur si simplu vreau sa traiasc, nu sa astept.

*Powered by / Inspirat de filmul lui Claude Lelouch: „Un homme et une femme”, pe care l-am văzut aseară în lipsa de alte activităţi mai …

Un gând despre „Un homme et une femme

Lasă un răspuns

