Entry for February 28, 2009 Stereotipii


– toţi barbaţii sunt nişte porci, nu-i aşa?
– am zis eu asta? Pe de alta parte, după studii de ultima ora se pare ca porcul e un animal chiar inteligent; in consecinţa, expresia „toţi barbaţii e porci” devine chiar un compliment.
– hahahaha!
– asa am zis si eu.
– ce?
– nimic.
– … si toti aia buni sunt luati!
– din fericire pentru mine sunt luati si o gramada de prosti, ceea ce mai descongestioneaza piata.
– hahahaha! Imi placi!
– Da?
– Da.
– Cum de …
– Ce?
– Nimic.
– Si tu?
– si eu …
– tu ce defecte ai?
– pai … astea, pe care le vezi.
– adica?
– sarcasm, ironie, fac pe desteapta; toate astea-s defecte majore in ochii barbatilor.
– aha.
– N-am dreptate?
– mm …
– mmm???
– si altceva?
– altceva? Pretentii prea mari, care-s considerate fitze …
– fitze? Tu?
– da, io.
– eh, atunci …
– vezi, ti-am zis eu 🙂

Lasă un răspuns

