Entry for February 28, 2009 Dificultati


– nu-ti prea plac barbatii …
– ba da.
– nu prea.
– tocmai spuneam ca da.
– te-au dezamăgit rău.
– pana la un moment dat. Dupa aia nu am mai avut aşteptări.
– vezi ca am dreptate? Inca mai am nas la oameni.
– la mine ce-ai mirosit?
– eşti tu îndrăgostita de cineva de ai scris ce-ai scris. Zi ca n-am dreptate!
– n-ai dreptate.
– hahahaha! Nu te cred.
– e problema ta.
– hai zi acuma, serios, ce ţi-a făcut?
– nimic.
– ţi-e ruşine?
– ce sa-mi fie?
– sa zici …
– ce sa zic?
– ce ţi-a făcut.
– nimic, ti-am mai zis.
– Hahahaha! Nu ţi-a făcut nimic si de aia eşti supărata?
– da’ nu-s supărată.
– ee, nu. Un pic aşa.
– deloc.
– trista?
– nu.
– pesimista tot eşti, se vede de la o posta.
– mai, nu stiu ce se vede de la o posta dar te asigur ca-s destul de voioasa zilele astea.
– atunci?
– atunci ce?
– ce ai cu bărbaţii?
– mai nimic, din păcate……………
– eşti dificila?
– nu cred. Tie cum iti par?

Lasă un răspuns

