Entry for February 27, 2009 Mmda, mmnu, mmpoate


mmda, mmnu, mmpoate

… vreau un bărbat care sa-mi răspundă cu mmda, mmnu, mmpoate. Sa nu fie ni’ca klar in vorbele lui; sa fie aşa, interpretabile, ca la o adică el sa zică c-a zis una şi io sa zic c-am înţeles alta. Care sa-mi spună ca mă suna EL mai târziu şi sa mă sune peste 3 zile reproşându-mi ca nu-l bag în seama. Mai târziu nu înseamnă peste o ora, doua, klar? Cine ţi-a băgat în cap asa ceva? Sa-mi spună ca e interesat de mine, ca-i plac, da’ sa nu-mi răspundă la esemesuri. Sa-mi fac un program cu el de care sa nu ne ţinem niciodată. Sa mă tina aşa în suspans perpetuu, sa mă frece, sa nu-mi dea atenţie. La asta cu atenţia ţin în mod deosebit. Sa mă cheme la el doar când chiar n-are altceva mai bun de făcut. Unu’ care sa-mi sugereze ca tre’ sa iau iniţiativa dacă vreau sa-l am. Sa-mi dea exemplu mereu alte femei, mai hotărâte, mai sexi, mai competitive. Mai tinere, mai blonde, mai frumoase. Sa aibe muuulte tare după relaţiile anterioare; în consecinţă sa nu vrea nimic serios şi sa nu mai creadă în iubire. Sa-mi repete asta frecvent. Sa umble şi cu altele – neapărat. Sa butoneze toată ziua la telefonu’ mobil; asta în caz ca nu și l-a lipit de ureche deja. De fapt sa aibe vreo 4 prin casa – și sper sa sune toate o data. Sa fie veşnic fără serviciu dar în căutare de finanţare pentru afacerea lui traznet. Ori sa fie tipul clasic al omului de afaceri de succes. Sa-şi facă toate afacerile la telefon în timp ce conduce cu o mana sigura, ultima belea de maşină, înjurând prin Bucureşti. Daca greşeşte cu ceva, sa-mi ia un cadou scump, da’ sa nu încerce sa remedieze cu nimic situaţia altfel. Sa nu-și ceara niciodată scuze. Sa nu vrea sa iasă din casa pe motiv ca peste tot e fitze; ori dimpotrivă sa fie frate cu Fratelli mai mult decât Fratelli însuşi. Fotbalul sa fie viaţa lui şi sa ne organizam tot timpul după asta. Sa nu citească, sa nu scrie şi sa nu se uite la filme fără bătăi. Mai exista aşa ceva pe lume? Io cred ca nu  🙂

Lasă un răspuns

