Tratat de sensibilitate, vol.4


Entry for February 22, 2009

……………. aşa ca, tot lovindu-mă de problema asta ( in perioadele mele de celibat), a domnilor cam încuiaţi la vorba si la minte am decis sa părăsesc rândul gâştelor princiare, care stau si ele in acelaşi bar cu domnii mai devreme menţionaţi dar la alte mese (reusesc toti performanta sa vina singuri si sa plece singuri); si sa fac ceva sa remediez situaţia. Adicătelea, sa fac io primu’ pas; ca din experienţa am învăţat ca ei nu ştiu sa meargă. Deci, in ciuda educaţiei conservatoare:

„mama, doar n-o sa te duci tu sa vorbeşti cu el; lasă, daca-i place, vine el la tine, găseşte o soluţie; unde-ai mai văzut femeie sa agate barbaţi, ce tu eşti din alea?”

… si in ciuda faptului ca habar n-aveam cum s-o fac am început sa am iniţiative. Credeţi ca a fost mai bine? Priviri suspicioase, mutre jignite, încleştarea fălcilor, răspunsuri monosilabice. Astea îmi plac cel mai mult: răspunsurile monosilabice. „Aşa, sa te înveţi minte sa mai intri in vorba cu mine, nah. Sa vad cum te descurci acuma, nah …”. Domnii au învăţat sa facă figuri. Pur si simplu. S-au metamorfozat ultrarapid in lebede sensibiloase – roluri ce ne erau repartizate noua, nu lor – luându-ne locul fără ştire si aproape trăgându-ne presu’ de sub picioare. Si pe zi ce trece descopăr ca-s din ce in ce mai sensibili. Atât de sensibili încât de abea pot lega 2 cuvinte. De emoţie fireşte.

Lasă un răspuns

