Love of my life, vers. 1.0.2


Entry for February 17, 2009

Love of my life, vers. 1.0.2

… tot cam pe atunci m-au mutat in banca cu Timmi B., zis si Platini, sau ceva de genul asta … legat de fotbalisti. Ma rog, zis, vorba vine, asa zicea el. Deci, m-au mutat in banca cu Timmi. It waaaas iiiiinstant bliss si love at first sight. Pentru mine. El, ca sa zic asa, era mai retinut. Asa ca, am apelat la trucurile pe care le stiam eu atunci. Il alergam prin clasa si pe scari in sus si in jos pana ne puneau la colt impreuna – ooo, imi amintesc ca o data am stat in genunchi together chiar in cuierul cu haine, vaaai, ce metode barbare!!! de ce acolo, nu stiu; am fost dati de exemplu intregii clase si nu ne puteam abtine din ras. Ii desenam numele frumos pe coli de hartie de desen, cu floricele si toate alea si il lasam pe banca. In vacante, mai ales dupa ce-am invatat sa scriu, scriam vraji pe bucatele de hartie si le aruncam in foc spunand: „Asa cum arde hartia, sa arda si dragostea noastra”. Intelegeti sistemu’, adica de mica eram cu vrajeala … La un moment dat soarta ne-a despartit si am ajuns sa stam nu numai in banci diferite, dar chiar si pe randuri diferite. Dar dragostea mea se tinea tare.

Prin clasa a VII, Timmi m-a tradat. A inceput sa iasa la plimbare cu bicicletele cu fata directorului, una mai blonda si cu bicicleta mai noua ca a mea. Am suferit mult dar nu i-am aratat deloc. Nah, asa.

Lasă un răspuns

