Love of my life, vers. 1.0.1


Entry for February 16, 2009

Love of my life

Pe când eram în clasele primare asa, a apărut primul bărbat din viata mea care m-a cerut de nevasta. Il chema Bogdan Vuianovici, avea 5 ani (era ceva mic ca mine, da, dar era precoce) şi toată lumea se minuna cât de special este. Chiar era. Locuia pe aceeaşi strada cu mine, pe aceeaşi parte, câteva case mai la dreapta. De câte ori trecea prin fata porţii noastre – cu buni’ lui de mana – intra sa ma vadă şi nu uita sa le precizeze rudelor mele – care erau atunci de fata – ca ne vom căsători când va mai creste puţin. Nu ţin minte sa ma fi întrebat dacă vreau; oricum toată lumea părea entuziasmata de idee şi după un timp am acceptat-o si eu. Il ţin minte in schimb pe el: chiar părea mult mai matur decât vârsta lui şi era si foarte hotărât. Cel mai hotărât bărbat pe care l-am întâlnit pana acum. Din nefericire, înainte sa împlinească 6 ani, a fost într-o excursie la bunici (alţii decât cei din oras), aceştia au gătit ciuperci de pădure – naturali /eco – fapt care l-a intoxicat la propriu. Si a murit lăsându-ma aproape văduvă. A fost o mare tragedie pentru toţi cei care l-au cunoscut; eu am simţit-o mai puţin atunci … cât încep s-o resimt acum întrebându-ma daca nu cumva acela a fost bărbatul sortit mie … si mi-a fost luat atât de timpuriu ?

P.S.: Next … love of my life, vers. 1.0.2

Lasă un răspuns

