Entry for February 10, 2009 Negative versus pozitive


Cineva m-a intrebat aseara daca toate intalnirile mele sunt atat de naspa. Intrebare care m-a facut sa constientizez – ceea ce observasem deja – ca scriu doar despre intamplari cu nuante si subintelesuri negative. Vag condimentate cu stiri „sportive”. Asta, probabil pentru ca am mintea setata dupa TV … omoruri, violuri, crime … si putina becaliada. Nu numai eu sufar de sindromu’ asta … cand ies in oras, la o „citirica” (brrr), cu diversi amici, inevitabil apar subiectele astea urate, de ni se pompeaza in urechi si ochi pe toate canalele. Suntem setati sa gandim negativ … si chiar de incercam sa ne izolam, sa ne rupem cordonu’ ombilical, ia sa dai drumu la teveu pentru 5 minute, sa-l nimeresti pe Mircea Badea … atunci sa te tii ….

Comming up next ….

P.S.: Dar am retinut nuanta. O sa incerc sa-mi fac MIE un bine in primul rand si sa alternez posturile negativiste cu unele musting de optimism. Sa vedem ce gargara iese …………………..

Lasă un răspuns

