Entry for February 08, 2009 Calitatea vietii


O data cu intamplarea de aseara mi-am adus aminte clar si exact ce nu-mi place in Romania (mai uitasem in estimp din fericire si n-am fost nevoita sa ma gandesc la asta). Calitatea vietii – asta nu-mi place. La asta se rezuma tot. As putea trece cu vederea mai usor murdaria, lipsa infrastructurii, a autostrazilor, uratenia desavarsita a cartierelor muncitoresti in care locuim, scara blocului de culoare gri murdar, zgariata de mobila impinsa cu de-a sila pana la etajul 8 (ca nu s-a gandit nimeni ca la etajul 8 o sa ai nevoie de mobila cand au facut lifturile atat de mici), lifturile sinistre – ca tot veni vorba, vecinii scandalagii si lipsa locurilor de parcare. As trece peste toate foarte usor daca oamenii ar fi altfel si implicit calitatea vietii. Dar cum nu ne pasa de noi si mai ales de restul – cum sa avem o viata buna?

Nici macar nu stim ce-i aia. Daca-s doi carnati in frigider si 3 beri pe masa si putem racni: „Lupta Steaua!!” se cheama c-a fost o zi plina. Daca ne-a venit barbatu acasa, s-a infundat in canapea si nu ne-a invinetit un ochi in drum spre WC, se cheama ca avem o casnicie fericita.

That’s it and then you die. That’s it and then you die????????????????

Majoritatea barbatilor cu care m-am intalnit in ultima vreme – I’m single, ergo* … I’m dating – mi-au spus pe un ton de repros ca am „pretentii”. Cum draq sa n-ai pretentii? Ai zece vieti si pe asta poti s-o traiesti oricum? Cum naiba faceti voi de n-aveti pretentii? Va treziti dimineata, va uitati in oglinda si va ganditi: da-o-ncolo de zi – si de viata – astazi n-am pretentii, fie cum o fi. Asa???

*daca nu stiti ce-nseamna „ergo”………………………………………………. rewind pana in clasa a VII sau a VIII, cam acolo ati ramas.

4 gânduri despre „Entry for February 08, 2009 Calitatea vietii

  1. Buna ziua. Va deranjez in legatura cu „post-ul” dumneavoastra. Am citit tot, pana la final. Implicit steluta explicativa. Am citit, am rumegat si mi-am soptit discret in barba ca asa o fi si poate e cazul sa ma intorc la clasele VII-VIII.In drum spre scoala mi-am adus aminte de cateva „minunatii” din text si m-am gandit ca e bine sa va tin un loc in banca(tot la clasa a-VII).Deci….”3 beri pe masa si putem racnii:….” corect se scrie racni si „astazi n-am pretentii, fie cum o fii. Asa???” se scrie corect in limba romana „fie cum o fi.” in rest numai de bine

    a.
    un barbat(singurul) care citeste blogul asta

  2. Va multumesc pentru comentarii; am facut corectura; pe de alta parte nu trebuie sa cititi nimic daca va provoaca emotii atat de puternice; nu doresc – Doamne fereste – sa va stric seara. Pentru a va satisface curiozitatea, sunteti cititotul cu numarul 2840. Toate comentariile au fost facute de barbati.

Lasă un răspuns

