Entry for February 07, 2009 Vorbim mai tarziu


– pai io ma duc la sala si pe la 7 asa, termin. Vorbim atunci si iesim pe undeva. Ma gandeam la Carturesti, poate bem un ceai.
– OK. Imi place la Carturesti. Vorbim la 7 atunci.
– vorbim la 7 si ne vedem.
– bine, paa.
– Vorbim mai tarziu, paa.

… 7 … 7.30 … 8.00 … 8.30 ………………………….

9.37 … trrrr trrrr trrrr

– buna, mii de scuze, abea acum am scapat de la sala.
– asa si?

pauza.

– scuza-ma, abea acum scapat de la sala.
– am auzit.

pauza.

-nu prea te aud, poti vorbi putin mai tare? Acum am scapat.
-asa, si?
-acum am scapat.
-am auzit. E prea tarziu sa ne mai facem program impreuna.
-pai cum?
-uite asa.
-dar mi-am cerut scuze, acum am scapat, ce sa fac?
-sa ma fii sunat sa-mi spui ca intalnirea noastra se amana.
-si ce sa fac?
-nu stiu. Eu mi-am facut alt program.

baieti, baieti, baieti … telefoanele functioneaza SI la sala. Stiu asta, am si verificat. Si eu merg la sala si vorbesc la telefon de acolo. De fapt sunt putine locuri in Bucuresti unde NU functioneaza. Iar textele astea de 2 lei cu „acum am terminat” … le tot aud de foarte multi ani. Astea NU mai FUNCTIONEAZA. Nu telefoanele. Telefoanele sunt OK. Capisci?

P.S. Asta a fost faza de sambata seara, tare nuuuu?

Lasă un răspuns

