Entry for January 12, 2009 Policlinica Batistei


Piesa intr-un act si 4 personaje cu morala subinteleasa. Precum subiectul din propozitie cateodata

PRIMA:
(indignare prea putin vocala)
Stati putin!!!!!
A DOUA:
(tupeista, cu mana deja pe clanta)
Intru eu c-am ajuns prima …
PRIMA:
(o intrerupe sperand nesperatu’)
da’ io am numaru’ unu…
A DOUA:
(intra)
… S-am venit si din provincie pentru asta.

Tranteste usa. Moment de liniste. Sau de neliniste.

EU
(ca sa mai starnesc apele sau pentru ca nu-mi venea sa cred?):
Ce numar aveti?
PRIMA:
(victima, fara aparare cu speranta unui ajutor):
Unu si nu ma pot bucura de el.
EU
(intelegator)
Asa-i … Si cat de rar apuci sa ai numarul 1. Si daca suni la 7 si-un minut tot iti dau 4 sau 5.
VECINA MEA DE BANCA
(intepata, se stropseste)
Da’ dumneavoastra ce-ati face, dac-ati ajunge inainte, n-ati intra? Ati sta pe banca?
EU
(filozofico-inteleapta-chic)
Buna intrebare. Se intra in ordinea numerelor de pe tricou sau se aplica dreptul primului venit?

(pentru ca vezi tu, nu-s sinonime si nici concomitente)

VECINA MEA DE BANCA
(definitiv)
Io zic ca se intra dupa cum am venit.
PRIMA
Atunci de ce ne-am mai luat numar de ordine?

Lasă un răspuns

