Entry for January 06, 2009 MATERIALISM


-eşti materialistă!
-Zău?!
-Umbli după d-ăştia cu bani; asta vrei tu.
-Cum ţi-ai dat seama?
-Se vede.
-Si tu ce cauţi?
-O femeie care să ştie să aprecieze un bărbat adevărat.

(o vreme am tăcut încercând să mă dumiresc cum naiba arată, cum se poartă o femeie care ştie să aprecieze un bărbat adevărat. Mă gândeam la interlocutorul meu, la emfaza lui gratuită, şi, îmi reprimam cu greu o replică ieftină care vroia neapărat să fie rostită: „adică cauţi o femeie care nu te apreciază pe tine”. Cu greu m-am abţinut …)

-Atunci, presupun că, din moment ce vrei să plăteşti nemţeşte, ai de gând să şi speli, să calci, şti să găteşti, faci curăţenie, speli wc-uri, schimbi pamperşi, duci copilu’ la grădi, toate în aceeaşi măsură cu nevastă-ta. În afară de astea, promiţi să vezi împreună cu ea toate episoadele din „Anatomia lui Grey”  (în cazul FERICIT), să înveţi numele actorilor; să mergi duminica la mama, să nu uiţi zilele de naştere, cele aniversare, să ieşi cu fetele, să nu ţi se pară ciudat că ea iese cu fetele şi pe tine te lasă acasă şi să înţelegi că, fâţâitul cu orele în faţa oglinzii nu-i o pierdere de timp ci pregătirea necesară înaintea oricărei ieşiri în oraş.

După privirea nedumerită şi tâmplele cam năduşite, am înţeles că respectivul nici măcar nu reuşise să înţeleagă tot ce-i spuneam. Era mult mai mult decât cu ceea ce era îndeobţte, probabil, obişnuit: „câine pâââna la mooarte!”

Lasă un răspuns

