Entry for March 29, 2008 Socializarea la ROmani, no3


– Buna dimineata. Care mai e viata ta?
– Buna.
– Nu te incumeti deloc sa ne vedem.
– Nu.
– Pai de ce?
– Doamne! Stii cum e faza asta? M-ai sunat de 2-3 ori la inceput si de atunci ma critici incontinuu ca nu vreau sa ma vad cu tine dar nu faci absolut niciun efort sa creezi o intamplare, ceva, un cadru atractiv daca vezi ca nu sunt neaparat entuziasta, sau nu ma grabesc …Te multumesti ca ABSOLUT DE FIECARE DATA cand ma contactezi sa-mi faci observatii. Evident ca nu merge, dar continui asa…
– Daca imi aduc bine aminte, a ramas de fiecare data cand vorbeam la tel ca ma suni tu si nu s-a intamplat niciodata , de fiecare data nu ti-ai tinut promisiunea
– Asa … si? Ce ai de gand sa faci?
– Normal nu te mai cautam niciodata , doar ca e ceva ce ma tot pune pe trimis mesaje catre tine
– … asa …
– sincer nici eu nu stiu. Cum nu am chef de stat la vorbe pe aici , normal ca te intreb cand sa ne vedem. E cam direct dar nu am timp de taclale.
– Pai … asta spuneam: ASA N-A MERS! Te-ai gandit vreodata sa faci altceva in afara sa-mi freci ridichea pe motiv ca nu te sun sa ma intalnesc cu tine?
– Nu ma intereseaza sa te cuceresc pe net, vroiam doar sa ne vedem si sa ne cunoastem live, aici pt mine cel putin este o frectie, la ridiche sau la picior de lemn cum se spune.
– Nu pot sa cred ca nu intelegi ce spun. Nu-i vorba de cucerit pe net … ca nici pe mine nu ma incalzeste prea tare ce se intampla aici, ci de faptul ca tactica cu: „n-ai sunat! nu te tii niciodata de cuvant! … iar ai sunat si saptamana asta”, N-A MERS!
– Ba inteleg, doar ca ti-am spus, nu am chef si timp de strategii pe net, nu am nici in realitate dar aici …
– OK.
– Ai fost singura care chiar mi-a trezit interesul sa o cunosc, poate de aia.
– OK. Pai … si …? Pe bune, nu-i inteleg pe barbati, nu i-am inteles niciodata. Nu te supun acum la teste; pur si simplu eram curioasa.
– Barbatii sunt mai directi,voi femeile mai subtile, asta e. Uite iar trebuie sa ies ca s-a facut 12 aproape, si iar te intreb……..
– Asa …
– Ai 2 optiuni …
– Asa. Care?
– Ora 14 sau ora 15 , locatia o alegi tu
– OK.
– Deci … la cat?
– La 2 …
– Atunci la 2. Trebuie sa ies acum, pa si ramane asa .
– K…

Dupa (atatea) insistente prelungite, tipul n-a venit la intalnire. Nici n-a sunat sa explice de ce n-a venit si ce s-a intamplat cu el.

NO COMMENT.

Lasă un răspuns

