Entry for February 08, 2008 Socializarea la ROmani_no.2


.. alaltaieri, iesind de la sauna, trec pe langa un chip cunoscut. In prima secunda n-am stiut de unde sa-l iau si m-am intors sa-l vad mai bine. Si el facea acelasi lucru. Tocmai pe cand sa exclam: „Evrika! E Printul Fantoma, am iesit cu el si cu D. intr-o seara, nu chiar asa de mult”, domnul isi intoarce privirea si se intoarce la treaba lui. Imi zic, „n-o fi vazut bine. I-or fi intrat aburii de la sauna in ochi”. Ieri, intram cu dezinvoltura in aceeasi sala de gimnastica si pe cine vedeam? Of course, acelasi individ care s-a uitat scurt la mine si m-a ignorat again. Acuma, nu pretind ca am fost prieteni la catarama, dar ne-am cunoscut si o noapte intreaga am petrecut-o prin oras. Am povestit despre toate dezamagirile sentimentale posibile si ne-am plans unul pe umarul ceiluilalt … toti trei. Sigur, dupa noile reguli sociale, acest fapt nu inseamna ca acea persoana, o sa mai vrea sa te salute dupa aceea, sau poate am eu un chip complet comun. Este a ics-a persoana pe care o vad avand aceeasi atitudine. Ma intreb, e o problema generala, sau tine mai mult de capitala … unde daca nu esti properly introduced … n-are rost sa mai consumi aerul si sa deschizi gura ca sa spui si tu un „buna” acolo .. ??!

Lasă un răspuns

