Entry for February 06, 2008 Socializarea la ROmani_no.1


Cred ca-i cazul sa incep un foileton … despre socializarea la romani, cu romani si mai ales in capitala, pe unde imi fac veacul de un deceniu si ceva.

Ieri, la un pahar de ceva, intr-o cafenea cu glasvand, prietena mea D. imi povestea urmatoarea scena:

„Stateam eu in statie cum stau de obicei. Lume multa, zgribulita, sastisita, 182 nu vine, 282 nu vine, iar intarzii la serviciu, iar imi face madame teoria chibritului, iar dau explicatii, iar imi spune ca e vina mea ca nu schimb traseul, iar trebuie sa-i explic CA NU EXISTA ALTUL si ca singura solutie ar mai fi mersul pe jos sau o masina de firma. Ca sa ma salvez din razboiul premonitiv, incep sa ma uit cu atentie la fetele celor din jur si ma gandesc ca a trecut hat … nu stiu cat timp de cand n-am mai vazut un baiat care sa-mi taie rasuflarea. Stii, genul ala de aparitie care te face sa spui WOW, asta da! In schimbi doi maidanezi prea frumosi pentru viata lor trec strada atent si ma gandesc ca macar caini mai vezi din cand in cand. Ceea ce ma face sa vad o superbitate canina la capatul unei lese. Il urmaresc cum isi trage stapanul dupa el si involuntar privirea se ridica pe lesa. La celalalt capat … WOW … un baiat!! Ce baiat! Ce barbat de fapt … Ce binecuvantare sa mai vezi asa ceva din cand in cand pe strada! Inevitabil cainele vine la picioarele mele si ma amusineaza. Vebalizez tare si vesel aparent cu directie spre topmodelul canin:

Ce baiat frumos! Vai ce baiat frumos! ( :))) Ai venit la mine? Ai iesit la plimbare?

Daca pe blanos pot sa-l scuz ca nu mi-a raspuns complimentelor nu stiu ce explicatie sa gasesc muteniei desavarsite a stapanului. Din cele 15 replici la prima mana care se puteau da in aceasta situatie, replici care-mi vin asa, fara sa gandesc prea mult, stapanul a ales sa nu spuna nimic si sa zambeasca pe jumatate. A plecat la fel de languros cum a venit, condus de mult mai bine adaptatul social insotitor canin. Sigur, poate era casatorit, cu 7 copii acasa ori poate facea parte din vreo minoritate pe criteri sexuale … dar oricum si oricand … l-am bestelit tot drumul pana la serviciu …”

Cum facem sa intram in vorba cu cineva interesant? Exista vreo solutie, un loc prielnic pe care nu l-am descoperit? Vreo schema pe care n-o dibuim noi? O stratagema, un truc? Stie cineva, ceva?

Lasă un răspuns

