Entry for February 01, 2008


Of … M-am indragostit, fara speranta fireste … de Brad Whitford si …

…cred ca am ajuns in sfarsit la pubertate … cel putin nu m-am indragostit de un afis ci de un personaj: Danny Tripp. Ati inteles, nu? Actorul Brad Whitford interpreteaza personajul Danny Tripp si mie imi plac amandoi. Nu stiu cum o sa se simta cand am sa-i insel pe unul cu celalalt. Sigur … e chiar varianta 2 in 1, imi place si actorul si personajul deci am gasit solutia perfecta … barbatul ideal. Ce-o insemna ameteala asta din capul meu numa’ doctoru’ Cristian Andrei poa’ sa stie. Da’ nu stiu daca-mi spune si mie …

… pe deasupra mi-am mai adus aminte si de „EL”. Ooofff …

Lasă un răspuns

