Entry for January 03, 2008


Uf! Bine ca s-a terminat 2007! Si pentru ca am fost atat de dezamagita de „el” , de acest 2007, m-am hotarat sa-l parasc … sa-l demasc … sa fac publica nemultumirea mea. 2007 a fost un an MIZERABIL … da, da! Un an MIZERABIL, un an NESUFERIT, un an incolor, inodor si insipid daca se poate spune asa ceva despre un an. Un an secetos si’nauntru si’n afara … bleah, bine c-a trecut.

Si vreau sa-l uit si nu vreau sa-l uit. E bun de reper negativ: „Asa NU”; in acelasi timp ce rost are sa te otravesti cu amintiri stupide. N-a fost un an dramatic, nu va ganditi la tragedii, n-a murit nimeni; a fost pur si simplu un an PROST! Stupid, cretin …

Asa ca am trecut in revista horoscoapele si previziunile pentru 2008, multe dintre ele contradictorii si am aflat ca 2008 va fi un an realmente mai bun. Hahahaha! Nu asta facem la inceputul fiecarui an? Cine-si mai aminteste previziunea pentru 2007? Precis era buna …

Lasă un răspuns

