Entry for October 19, 2007


( ce vroiam sa scriu??? m-au deranjat cei de la yahoo cu un „survey” :)). Oare chiar le completeza cineva? )

ah … da … mi-am amintit 🙂

„Imi este al dracului de dor de ea. E dor din ala care doare, stii genul? … Au trecut mai bine de 6 luni, chiar nu poate sa imi treaca naibii o data? … E iubirea vietii mele. Asta mi-e clar. A fost o poveste din aia cu impacari, cu despartiri, cu promisiuni, cu juraminte, cu incalcari de promisiuni … a fost asa, intens si uneori dureros …”
„Ti-a promis ca divorteaza?”
„Doar de vreo suta de ori … si niciodata atat incat sa cred”
„Si? Are totusi 2 copii, nu?”
„Da … I-as fi facut si eu 2 cu bucurie … Am pus capat pana la urma. N-am mai putut. Mi-e dor de mor, mi-e cumplit de dor si in acelasi timp stiu ca nu e alta cale … nu e …”
„Te-ai intrebat Radu, cum ar fi fost, cum ar fi, daca s-ar fi putut?
„Hmmm … m-am intrebat, da … Habar nu am … „

CITAT. FRAGMENT DINTR-UN … DINTR-O … CEVA … scrisa in „SAPTE SERI” de catre SASHA.

Habar n-am cine-i Sasha. Nici Radu. Dar citesc de cate ori imi pica in mana articolele din „Sapte seri” si „B24FUN”. Niciodata nu ma dezamagesc. Vi le recomand si voua.
De cele mai multe ori sunt muult mai interesante decat editorialele pe care le gasesti in ziare de prestigiu.
Rasfoiesc aceste fituici in ultima vreme mai mult pentru a ma amuza cu articolasele lor. Restul nu ma intereseaza. Programul cinematografelor pot sa-l aflu de pe net.

P.S.

Fragmentul mi se pare … ilustrator … pentru cum vedem … muuulti dintre noi, iubirea vietii :))). E cu „promisiuni, juraminte, cu incalcari de promisiuni” … si in general se termina cu „nu se poate”. Altfel spus, iubirea vietii e o poveste plina de adrenalina. Altfel n-ar mai fi primit „premiul intai” :))).

Asa-si motiva si „ofiterul naval” – flirturile nevinovate.

„Avem nevoie de adrenalina, nu-i asa?” – intreba si afirma in acelasi timp el senin.

Oare?

Chiar?

Lasă un răspuns

