Entry for October 09, 2007


( continuare la povestea de ieri … )

De ce iti raman in minte unii oameni iar altii nu? Poate pentru ca te starnesc intr-un fel anume, poate pentru ca tu la un moment dat ai fost mai deschis la a-i primi in mintea ta … Sunt unii dupa care intorc capul pe strada si le tin minte figura zile in sir … sunt altii care imi sunt prezentati si nu le retin numele nici macar 5 minute.

Dar cei mai interesanti sunt cei care-ti fac suprize neasteptate si placute ca cel de care va vorbeam; adica cei pe care-i descoperi treptat. In fiecare zi mai vezi o „trasatura” care-ti place si asta te face sa vrei sa vezi mai multe.

A nu se confunda aceasta categorie cu cea a „misteriosilor”. Oricum eu fac o diferenta intre ele. Nu m-au impresionat niciodata cei care-si intretin voit o aura de mister, si-o cultiva si o fac parte din personalitatea lor. Majoritatea n-au nimic de ascuns, mai cu seama nimic bun. Nu de acestia vorbesc.

Vorbesc de cei care se descopera treptat in fata ta cu grija si un fel de respect. Sunt atenti sa nu te invadeze la fel cum sunt de atenti sa nu piarda legatura cu tine. Sunt atenti la tine si vad daca si tu le acorzi aceasi atentie. Din grija asta pentru cultivarea unei relatii ies intotdeauna lucruri frumoase.

Pentru asta il tin in mintea mea, pe „Acel” baiat/barbat. Sper sa nu se supere vreodata ca l-am facut in asa hal prizonierul gandurilor mele. Dar am nevoie de el acolo, ca termen de comparatie si pentru ca sa stiu ca ceea ce caut EXISTA.

Lasă un răspuns

