ce mai spun femeile despre barbatii romani


… nu-s vreo mare cititoare de reviste on-line, primesc tone de newsletteruri pe care le sterg inainte de-a le deschide. Cateodata insa, apuc sa citesc titlurile inainte de-a le arunca definitv la gunoi. Asa se face ca dimineata de azi mi-am inceput-o langa o cafea, citind amuzata un articol aparut in flu.ro, scris de Irina (si atat) cu titlul: “Barbatul roman – urat, dar pretentios
*
“Geci umflate, pantofi cu botul lung si lucios, burti generoase, lanturi intinse strasnic peste cefe late, treninguri, tricouri mulate cu imprimeuri sclipicioase, berea lipita de mana in majoritatea zilelor libere, dar nu numai, nepasarea fata de cum arata, dezinteresul pentru modul in care se prezinta pe strada, toate astea asezonate cu pretentia de a avea la bratul lor nici mai mult, nici mai putin decat niste “printese”, niste modele! Niciunde nu am vazut discrepanta atat de mare intre ceea ce sunt si ceea ce pretind, ceea ce reclama, de multe ori cu violenta …
*
Nici eu, draga Irina :))))))))))
*
La fel de interesante sunt si comentariile lasate pe marginea acestui articol.

- “au un caracter de pestera, zici ca vin direct din neanderthal.”
– “Cultura SHMEN-ului i-a dus spre imbecilizare si acolo se afla si acum.”
– “cea mai ‘nationala’ caracteristica este imbinarea de exceptie intre imbecilism si tupeu dus pana la infractiune desi necunoasterea legilor (cf.TGD) nu este motiv de incalcare a lor. Dar barbatul roman, incrucisare nefireasca de doi gameti masculini (Traian si Decebal), poate orice dar nu face nimic (bun) si asta repet intr-un procent covarsitor din populatia activa a tarii, mai ales la tinerete.
Cat despre articolul de fata este prea ‘subtire’, o cozerie de five o’clock. Ziaristele ar trebui sa-si ia inima in dinti si sa spuna raspicat ce gandesc (daca gandesc). Ca si noi toate, populatia feminina a RO, de altfel. FEMEI, scrieti raspicat macar daca nu vorbiti !!!”
– “eu i`as numi mai pe scurt …. SHAORME =)))”

(… iar eu as adauga ca, exteriorul lor indica de fapt ceva si mai grav: cum arata interiorul. Brrrrrr!)
*
WOW! Cariera mea de aparatoare-a-feminitatii se apropie de sfarsit.

:)))))))))))))))))))

31 thoughts on “ce mai spun femeile despre barbatii romani

  1. Barbatii romani sunt niste ingalati. Pe langa straini (francezi, englezi, olandezi, suedezi!, americani, nemti, chiar si unguri!, oricum comparativ cu partea masculina a mai tuturor popoarelor din vestul europei) parc-ar fi niste retardati.

    • da, e suficient sa iesi o data din tara si sa faci o vizita in vest. Sau sa petreci putin timp cu un strain venit din vest si nu-ti mai trebuie ever barbat roman

      • Bravo Alexa, geniala concluzie! Te-ai intrebat daca petreci nu putin, ci mai mult timp cu un strain, precis nici nu mai vrei sa vezi romani,nu?
        Dar strainii din sud or fi tot asa badarani ca romanii? ;)

    • Ingrid, sper ca nu te referi la toti barbatii romani, olandezi,nemti etc. In toate tarile din lume sunt oameni si oameni. Ohohoooo, sa vezi si nemti ingalati si mai cum,,, sau americani ce au o gresita idee ”a arata sic” ,iar in privinta purtarii lasa mult de dorit. Sunt barbati din anumite paturi sociale ,(la care cred ca te referi) la a caror educatie au contribuit anumiti factori, ca ei sa ajunga “retardati” adica:( familia, neajunsurile, lipsa de educatie sau anturajul) Eu personal cunosc multi barbati romani cu mult bun simt, cu maniere alese si de care ne putem mindrii. Iar in cea ce priveste comparatia cu vestul, las-o mai usor, ca nu e deloc asa cum spui.

  2. Oameni si oameni :))
    Asa cum foarte multi barbati romani se potrivesc descrierii voastre dar nu toti sunt asa, la fel foarte multe din femeile romance sunt, sa spun asa, femei de “moravuri usoare”, de fapt asta nu o spun eu ci majoritatea strainilor ce intra in “contact” cu ele, DAR asta nu inseamna ca toate femeile romance sunt “usoare”.
    A iesit bine fraza? V-am pupat! :)))

  3. Urasc genul asta de sarcasm ”subtil” care e ceva tipic barbatilor romani, gen domnul ”Cipi”.

    Dar, truth be told, locuiesc in Germania, si sincera sa fiu, sunt englezi, americani la tot pasul aici. Vreau sa spun ca aia nu-s cu mult mai buni. Nemtii au niste ego-uri, se comporta ca niste printese rasfatate. Majoritatea englezilor, americanilor si nemtilor sunt misogini si badarani cand vine vorba de femei. Singura diferenta e ca arata mai bine ca barbatii romani. N-as iesi la intilnire cu niciunul din astia de aici, dupa ce am vazut cum sunt. Nu-mi pasa cat de frumosi sunt sau sociali, sunt niste porci, oricum. La fel cred si despre barbatii romani, numai ca mai rau, sunt foarte neatragatori din punctul meu de vedere, fizic. Ca sa nu zic de caracter, au niste pretentii de la femei, si au impresia ca daca te-au agatat ca le-ai parut interesanta, trebuie sa te si f…… cu ei. Daca ii refuzi, esti lesbiana, atit de irezistibili se cred. Imi vine sa vomit. Cei mai okay de intilnit sunt asiaticii, si nu ma refer la indieni, ci la chinezi, japonezi, coreeni….dar cei mai okay sunt chinezii. Multi arata si foarte bine, sunt educati sa te respecte, sunt modesti si stiu cum sa te ia.

  4. Bravo! Excelenta prezentare! Parca ai fi zana zanelor. Imi inchipui ce om de caracter esti tu dupa povestile tale, adica te lasi agatata de un barbat pe care de fapt il detesti. :))))))
    Super, ai aceleasi gusturi cu Monica Gabor, si ea a trecut la chinezi. Eu nu spun ca nu ai dreptate doamna Gia, este parerea ta pe care colega ta de mai sus Alexa nu o impartaseste.
    In alta ordine de idei, gusturile nu se discuta, adica sunt diferite si padure fara uscaturi… Cat despre sarcasm, prefer sa tratez prostia cu sarcasm decat sa-i rapsund cu aceeasi masura. :))))))))))))))))))

  5. Nu imi pasa mie de cine impartaseste parerea mea. Dar mi se pare naiv cum multe romance care sunt satule de ifosele romanilor, se arunca la barbati straini de parca ar fi dumnezei. Majoritatea lor profita la randul lor de disperarea/naivitatea acestor femei. E convenient, nu, din moment ce ele ”don’t know better”. Cat veni vorba despre sarcasm la prostie, e okay, e tipica reactia ta. Aceasta reactie am observat-o la toti barbatii romani care nu au replici inteligente, iar unica scapare de a-si salva imaginea e sa rada de ce zic altii, si sa-i ”puna in lumina proasta” ca sa se simta ei destepti. Numai ca, realitatea e invers, evident. Ceea ce le supara pe multe romance la barbatii romani, lasand la o parte felul cum arata, e felul cum au fost crescuti. Nu am cunoscut UN roman care sa nu se gandeasca la o femeie ca la o sclava/servitoare si papusa gomflabila. Felul total misogin si increzut peste masura e total repulsator. Iar faptul ca se considera mult mai atragatori decat sunt in realitate, avand pretenia ca femeile lor sa arate ca niste starlete de cinema, chiar si fara machiaj, mi se pare extrem de iritant si dezgustator. De unde frate atitea asteptari de milioane si pretentii? Fotomodel si servitoare/sclava n-ai sa gasesti nicaieri.

  6. Ghinionul tau ca ai intalnit doar prost crescuti, acum depinde si unde ii cauti (sau unde te afli cand te cauta ei).
    Daca ar fi sa generalizez si eu, privind la duduile romance ce-si fac veacul prin strainatate, as spune ca toate sunt curve, dar evident ca nu este asa.

  7. O fi oare prea mare pretentia daca imi doresc o femeie care sa ma iubeasca sa-mi fie sotie , sa-mi faca un copil (poate doi) si sa traim fericiti pana la adanci batraneti..??!

    • draga “catRalin”,

      La cate promiti ca faci in schimbul atator cereri: “sa ma iubeasca toata viata, sa-mi faca copii, sa stea cu mine, sa aia, sa ailalta …”, cam … DA.

      :))))

  8. Iata mai jos, un exemplu tipic de barbat care, ne face sa ne uitam scarbite in alta parte. Sa ne cautam parteneri de viata pe alte meleaguri. I-am aprobat comentariul doar pentru ca sa-i pot spune: RUSINE!

    Da ce pretentii au romancele astea de la barbatii pff,auzi “printesele” vor barbati educati si cu maniere.Cum ati vrea sa se comporte un barbat cu niste curve?

  9. …extrem de interesant articolul… extrem de interesante comentariile… ca de obicei in ultima vreme, in presa scrisa (includ aici si internet-ul, ca si el e ‘scris’, chiar daca nu pe hartie), exista obiceiul generalizarilor: islamistii sunt teroristi, grecii sunt lenesi, rusii sunt agresivi… si, mai nou, barbatii români sunt urati si pretentiosi. Personal, conform zicalei neaos românesti, sunt putin mai frumos ca dracul, conform fisei postului de barbat, dar sunt acceptat ca atare de cei din jurul meu, care ba imi zambesc, ba se supara pe mine – dupa persoana, momentul zilei sau preferintele din muzica/film/etc. Dar imi pun o intrebare logica: oare doamnele/domnisoarele care comenteaza au tata, frati, copii. Nu spun de soti, prieteni… pentru ca pe ei si-i pot alege…dar ceilalti sunt un ‘dat’ al sortii. Si daca au, chiar merita epitetele mentionate in articol sau in comentarii ? Imi spun ca e simplu sa enunti in gura mare ‘Barbatii sunt niste porci !’ (stim noi cine a spus asta), dar tot barbat e si tatal persoanei in cauza nu ? Sau o fi luat-o gura pe dinainte ? Internetul e mare (nu e lung si nici lat, dar incape orice in el) si ca raspuns la dragele misandre as putea sa ma prefac si eu misogin, dar, ca multi alti barbati romani care si-au mostenit bunul-simt de la tati si bunici (si de la fratele bunicului, in cazul meu), prefer sa spun ca ‘padure fara uscaturi nu exista’… si mai adaug ca e bine ca fetele/femeile sa se uite cu atentie in jurul lor: vor gasi usor barbati care n-au bani pentru lanturi groase de aur, dar gasesc bani pentru carti, care n-au bani de mers in club., dar reusesc sa ajunga pe munte ca sa marcheze poteci pentru turisti sau sa faca voluntariat pentru Salvamont… Totul e sa vrei sa-i gasesti. Si, la sfarsit, am si eu o intrebare: pe unde a incercat domnisoara/doamna cu articolul sa gaseasca ‘barbatul român tipic’ ? Ca daca s-a dus prin cluburi sau a vizitat mall-urile la ora 14, ma indoiesc c-a gasit ceea ce cauta….

  10. Cate din femei au acces la barbatii romani educati? Foarte putine… Nu-l poti compara pe Ionica, mecanic auto, cu un director sau cu un medic.

  11. In buna masura, aveti dreptate, doamnelor! (nu ca ati fi mai breze, nici pe departe, dar strict la subiect – aveti dreptate!) Ce ma mira e insa cum de toate ce scrieti aici ati ajuns sa cunoasteti numai marlani.

  12. Exista cocalarii si indivizii descrisi mai sus si echivalentul lor feminin: pitipoancele care se duc la pravalia din coltul strazii pe tocuri …Afiseaza mereu un aer botos si nesuferit dar pretind sa fie tratate ca niste ”printese”.Asta cand nu viseaza sa puna mana pe un fotbalist sau ”om de afaceri”(cu cat mai dubios cu atat mai bine) .Da’ musai sa aiba o jucarie de dus si adus fata din cluburi de la maserati in sus.Dupa ce-l seduce pe ins cu pisiceli grotesti si look-ul fatal de call girl ”de lux”(atitudine si tzoale la limita ridicolului) stie ea cum sa-i toarne fraierului un plod dupa care s-o arda cu poseta atarnata de brat prin buticurile de zdrente din Milano.Ori sa apara blazata prin cafenele parand tot timpul importanta si ocupata de vreme ce sta lipita non-stop cu ochii de aifonul alb tinut cu nonsalanta de o duzina de unghii kitch…Clubiste,mamaia-iste,cartieriste cate vrei.Atatea ifose si pretentii nu vezi pe strazile sau in magazinele din Europa occidentala nici daca te chinui un an de zile.
    DAR DIN FERICIRE,MULTUMIM CERULUI, NU TOATE FETELE SI FEMEILE DIN ROMANIA SUNT ASA…Adica pitipoance si koorve.
    Exageram si generalizam mult prea mult.
    Si cum bine spunea un forumist anonim : ”prostu’ se vede dupa viteza si ireversibilitatea cu care i se lipesc de creier ideile fixe !”

      • haha da’ ce spirituala esti :)…
        o duda: ”Fara falsul absolut al sexului slab nu m-as fi umilit in cautarea cerului” nenea Cioran

      • ador bărbații care citează din tot felul de zei din ăștia ai febeului. păcat că n-ai completat și cu un citat din paler, un dan brown, ceva, măcar un coelho acolo, să te iubească toate coafezele, pardon, hair stylistele, dude :)))))))

  13. draga da la tot pasul vezi Dan Brown si Coelho si coafeze…replica lui Socrate dupa ce ”iapa blonda” i-a golit oala de noapte in cap cred ca te-ar ajuta sa iesi din impas ;)
    hmmm,si daca ar trebui sa aleg intre a fi iubit de coafeze sau de frustrate androfobe jur ca ma pun pe citit Dan Brown si-mi deschid cont pe feisbuc ca sa vad ce mai zic cohortele de retarzi sau cu ce citate-si mai omoara vremea hipsterasii ! :)))))

    • da. sînt singurii autori pe care i-am citit. noroc cu unii ca tine, că mai aflu și eu ce se petrece prin lume. și zi-mi, cum sînt pițipoancele cu 12 unghii? ? :))))))))))) pun pariu că socrate n-a văzut așa ceva, ever

  14. am realizat aberatia logica imediat dupa postare dar din pacate prea tarziu.am folosit prost termenul din reflex, in sensul de multime,multe dar ai dreptate sa ironizezi gafa :)))…

Lasă un răspuns

